EN LITEN PRESENTASJON AV MEG

Categories Hverdagsliv

Hei

Tenkte jeg skulle introdusere meg selv for dere. Jeg heter Lena Beate. Er velsignet med fire flotte og fantastiske barn. To jenter og to gutter. Er i min beste alder, og føler meg veldig ung.

Til daglig er jeg stasjonert hjemme, for et magesår begynte å plage meg litt og ville ikke la meg være i fred. Men jeg håper å komme sterkere tilbake igjen, når jeg er kvitt denne styggedommen. 

Drømmen min er å kunne ha en jobb, hvor jeg kan få bruke min kreative side. For som dere etterhvert vil forstå, så vil denne bloggen stort sett handle om min kreative side. Jeg er veldig glad i håndarbeid, og syns det er viktig å ta vare på gamle tradisjoner. Ellers lager jeg litt smykker, pynter kaker, leser bøker og lager bleiekake. I min hjemmeperiode jobber jeg med et spennende prosjekt, som jeg håper å kunne presentere for dere på nyåret.

Ikke vær redd for å stille meg spørsmål, hvis dere skulle lure på noe.

Ønsker alle en flott lille lørdag.

#blogg #hverdag #hverdagsliv #design #håndarbeid #onsdag #november

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *