NORLAND FESTDRAKT

Categories Strikking

Denne flotte bunaden ble overlevert en fornøyd eier like før 17.mai i år. Dette har vært en tidkrevende, utfordrende men et artig prosjekt å jobbe med. Før jeg startet på dette, hadde jeg bare strikket noen få gensere. Og maskesting hadde jeg ikke prøvd før. Jeg hadde rett og slett null peiling på hvordan man skulle brodere maskesting. Så jeg satte meg ned foran pc?n, og googlet meg grønn i ansiktet for å finne ut hvordan jeg skulle gjøre dette.

Etter mye om og men knakk jeg koden på maskesting, og sluttresultatet ser dere overfor her. Til å være første gang jeg gjør dette, må jeg være ærlig å si at jeg er STOLT av meg selv.

I skrivende stund holder jeg på med bunad nummer 2 som blir i grønn farge. Kommer til å legge ut bildet når jeg er ferdig med den også.

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #håndarbeid #strikking #bunad #onsdag #november

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *