GRATULERER MED DAGEN NORGE

Categories Blogg

Endelig kunne vi feire ordentlig 17.mai igjen, med korps, barnetog og muligheten til å kunne være samlet igjen. Litt spesielt er det i år, når det pågår en krig i Ukraina.

Min dag startet kl 07:00 med en kaffekopp, og sending på Nrk. Så ble det frokost hos min mor, før vi dro for å se på barnetoget. I år hadde jeg ingen barn i toget, men likevel var det rørende å se barna gå i tog. Jeg ble veldig rørt, og stolt over å være norsk.

Videre gikk turen opp til Kongsberg, for å feire bursdagen til min spreke mormor som fylte 87 år. Familiebilder ble tatt, og det var koselig å være sammen med familien min.

Jeg skulle egentlig vært sammen med korpset og spilt i dag. Men måtte la dette være i dag, på grunn av pollenallergi og fibromyalgi.

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, og lade opp til korpsøving i morgen kveld.

Antrekk i dag ble tartan skjørt fra Highland Titles.

Håper dagen deres har vært fin.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *