Gjemte skatter ser dagens lys

Categories Blogg

Vi har vel alle sikkert noen skatter som betyr ekstra mye for oss, og som vi ønsker å ta godt vare på. Kanskje noe som har gått i arv i generasjoner, eller som ble laget til nettopp DEG.

Jeg er så heldig å ha et håndlaget vognteppet, som min avdøde oldemor har heklet til meg da jeg var barn. Det er sikkert mange av dere leserne mine, som har hatt maken teppet da dere var barn.

Jeg har blitt fortalt at dette mønsteret var veldig populært på 1970-tallet. Mitt teppet ble laget til å matche min vogn, som var brun og gul.

Den eneste gangen jeg har brukt teppet etter at jeg ble eldre, var til dukkevognen jeg hadde som barn. Etter det har teppet ligget nedpakket, og blitt oppbevart på en lufttett måte slik at hvitfargen har holdt seg.

Jeg gleder meg til den dagen da mitt fremtidige barnebarn, skal få bruke dette flotte vognteppet på vognen sin.

Jeg hadde blitt veldig glad hvis noen av mine lesere har mønsteret på dette vognteppet.

Og jeg setter pris på tilbakemeldinger fra dere.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *