Gratulerer til meg

Categories Blogg

God morgen alle sammen.

I dag våknet jeg opp 1 år eldre, og føler meg like ung som en 20-åring. Har ikke forandret meg mye på disse årene, utenom ansiktet mitt. Føler meg vakker som ei nysprungen rød rose. Tenk det er 42 år siden jeg så verdens lys, første gang på Sarpsborg sykehus i Østfold.

I løpe av disse årene har jeg vært gift 2 ganger, fått 4 flotte barn, bodd både i Kragerø og Porsgrunn, tatt opp korpsintetessen igjen og bor nå i den flotte kommune Bamble.

Er veldig glad for å være tilbake igjen her, for jeg stortrives veldig i Bamble. 14000 innbyggere bor her, flott Skjærgård har vi og mange flotte naturområder å bevege seg rundt i.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *