Jeg er en fighter

Categories Blogg

God morgen alle mine fantastiske lesere. Jeg setter stor pris på at dere stikker innom bloggen min hver dag. Dere betyr mye for meg.

 

I dag har jeg tenkt å skryte litt av meg selv tenkte jeg.

Jeg er så stolt av meg selv, som gang på gang har klart å reise meg når verden har vært på sitt mørkeste. Jeg har ofte lurt på hvor jeg får denne styrken fra, og har landet på at det er barna mine, familien min, en stor dose med stahet og mine gode venner som gir meg styrken til å fortsette å kjempe hver dag.

Jeg er en fighter som har i årenes løp ,kjempet meg gjennom mange kamper. Mange ganger har jeg vært nær ved å gi opp, og da har tanken på alle de rundt meg dukket opp og lysten til å stå på blitt tent igjen.

Dette er jeg veldig stolt av i dag, og dette er noe jeg minner meg selv på hver dag.

Her morgen på badet, pleier jeg å ha en samtale med meg selv. Hvor jeg skryter av meg selv, og minner meg selv på hvor stolt jeg er av meg selv. Dette gir en god følelse i kroppen, og jeg smiler alltid til meg selv i speilet.

Disse indre samtalene har jeg hele tiden med meg selv, hvor jeg heier på meg selv. Og føler jeg at ting butter litt i mot, så prøver jeg å si til meg selv at nå prøver vi en gang til.

Dit jeg har kommet i dag, har vært en tøff kamp å kjempe. Det har vært mye tårer og frustrasjon, men jeg har tatt en dag av gangen og bygget sten for sten.

Er jo noe som heter at Roma ikke ble bygget på en dag, og slik har jeg også hatt det.

Jeg har fått meg en stødig plattform i livet mitt, som jeg nå har begynt å bygge på. Alle utfordringer jeg møter på, kaster jeg meg over og dette gir en god mestringsfølelse etterpå.

Og så er jeg en veldig sta person, som ikke vil gi meg. Går jeg på tryne, så reiser jeg meg opp igjen og børster bort støvet. Og så prøver jeg heller å finne en annen måte å løse ting på.

Skrive dagbok har også vært en god måte å få tømt ut alle tanker i hodet mitt på. Og så er jeg blitt delvis god til å fortelle hvordan jeg har det, men klart jeg kan nok bli enda flinkere på dette området også.

For å prøve å avslutte dette innlegget, så har alt dette gjort at jeg har fått ut mye av den kreative delen av meg selv. Jeg elsker å holde på med ulike typer for håndarbeid, smykkelaging, tør å prøve meg på ting jeg ikke har gjort før og vekket lysten til å ta opp gleden for korpsmusikken igjen.

Kunne sikkert ha skrevet mye mer her, men da er jeg redd det blir for langt innlegg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *