Julegaveforslag

Categories Blogg

Etter noen frustrerte forsøk på å lage min egen Bullet journal, måtte jeg kaste inn håndkle til slutt. Så for meg at det aldri skulle få det til, så jeg sluttet å tenke mer på det.

Men rett før helgen da jeg var på Ark for julegaveshopping, ramlet jeg over denne flotte boka.

Nysgjerrigheten tok overhånd brått, og jeg måtte bare ta en titt på boka. Den traff meg rett i hjertet, og jeg ble helt forelska i boka.

Den måtte jeg bare ha med meg hjem, så den havnet i handleposen med julegavene.

Den er laget av flinke Mina Jacobsen, og jeg falt for hennes oppsett. Dette kommer jeg til å bruke som inspirasjon til 2021 boken min.

 

For dere en liten smakebit på forsiden til de to første månedene i boka.

Denne boken får dere kjøpt på Ark og Norli. Kanskje den blir en stor slager under juletreet i år ?

 

GOD JUL

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *