Litt tidlig å pynte juletreet ?

Categories Blogg

Når pleier dere å pynte juletreet ?

I morgen er det 1.desember, og første søndag i advent. Dette syns jeg er en flott men følsom tid. Det er da alle minner pleier å dukke opp, og man har  tid til å ta frem julepynten.

I dag ble mitt juletre tatt frem, og pyntet. Elsker den nye julepynten min som går i pastell rosa, hvitt og sølv.

Jeg bestemte meg tidlig for å pynte treet nå, siden jeg har mye å gjøre frem til julekonserten 22.desember. Resten av leiligheten blir pyntet neste helg, da jeg skal ha besøk av guttene mine.

Nå skal jeg ut for å gå en liten kveldstur, før det blir julefilm på TV og lørdagsgodt.

ønsker alle en flott helg videre.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *