Mammahjertet smeltet

Categories Blogg

Julaften ble veldig spesiell for meg i år, siden det var første gang alle 4 barna feiret jul sammen.

Fikk mange flotte gaver, og de flotteste gavene var de fine ordene barna hadde skrevet til meg.

»Kjære mamma!

Takk for alt du har gjort for meg. Du er den beste i hele verden. Jeg hadde ikke vært her i dag hvis det ikke hadde vært for deg. Du er en supermamma. Er kjempe glad i deg.»

» Hei mamma.

Du er den beste moren jeg kunne hatt, som trøster hvis noen blir lei seg og står på. Og aldri gir opp. Takk for at du er den moren du er i dag.»

« Kjære mamma!

Tusen takk for at jeg fikk deg som mor. Du er et herlig menneske og alltid positiv.

Selv om verden gir deg noen tøffe utfordringer, så gir du deg aldri.»

Det er helt fantastisk å lese disse ordene, og jeg blir veldig rørt over å se hvor mye jeg betyr for mine barn. Det er jo barna mine som gir meg styrke til å kjempe hver dag, og som er mine lys når mørket truer.

Disse ordene kommer jeg alltid til å bære med meg i hjertet mitt så lenge jeg lever.

På vei hjem fra juleselskap i går, så sa sønnen min ( som er 13 år) noen flotte ord som var vel gjennomtenkt. «Han sa det var veldig viktig, at han nå tok godt vare på foreldrene sine så lenge de var her på jorda.»

Dette syntes jeg var flott sagt av han, og dette støtter jeg han i. For det er viktig å ta seg tid til familien sin, for ellers er det for sent.

 

Ønsker alle en fortsatt god jul, og ta vare på hverandre.

 

—Lena

1 kommentar

1 thought on “Mammahjertet smeltet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *