Mestringsfølelse

Categories Blogg

For tiden jobber jeg med et stort prosjekt, som nå har holdt på nå i 3 mnd. All planlegging, innhenting av dokumentasjon, tegning av mønster og skriving av oppskrift.

Dette er en prosess jeg aldri har gjort før, og som nå gjør at jeg kjenner på en stor mestringsfølelse. Det er deilig å se at selv om jeg har utfordringer i livet, så klarer jeg også å utrede store ting.

Ved å jobbe med dette prosjektet, har jeg fått større tro på meg selv. Og nå kan jeg gå mye rettere i ryggen når jeg er ute blant folk. Dette har også gjort at jeg tør å ta en ny utfordring i korpset. Nå spiller jeg 1.horn fremover, mot at jeg til vanlig spiller 2.horn.

Gleder meg veldig til å kunne presentere resultatet for dere når jeg blir ferdig.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *