Speilbildet lyver ikke

Categories Blogg

(Beklager for litt dårlig bildet)

‘’han stirret på sitt eget speilbilde i en glassrute som svakt fordunklet og forskjønnet hans egne trekk  (Knut Faldbakken Bad boyLBK 1988)’’

Det er utrolig hvor mye et speilbildet kan vise av skjønnhet. Denne aha opplevelsen hadde jeg i går, da jeg sto foran speilet mitt på badet. Hadde så lyst til å prøve på meg en kjole jeg hadde i skapet, og se hvordan den var med en kongeblå tiara til.

Synet som møtte meg i speilet fikk meg til å smile. For der plutselig så jeg en vakker prinsesse. Og hun var veldig vakker å se på. Jeg ble overveldet av synet, og måtte felle noen tårer.

For denne vakre kvinnen foran meg er like vakker innenfor også. Til tross for mye motgang i livet, så har dette gjort henne til en veldig sterk kvinne.

Håper en dag at denne vakre kvinnen får møte sin drømmeprins. For det har hun fortjent nå.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *