Tryllet med strikkepinner

Categories Blogg

Ute raser vinterstormen, men inne har jeg det godt og varmt. Tenkte at jeg skulle vise frem, mitt siste kreative strikkeprosjekt. ( ser at jeg må tørke av speilet igjen 🙂

Etter å ha strikket ferdig en lue, så ønsket jeg med et skjørt. Men jeg fant ikke noe ribbestrikket skjørt på butikken som jeg likte. Så da rotet jeg litt rundt i restegarnet mitt for litt garn, og satte meg til å Google etter oppskrift på nettet.

Til slutt fant jeg noe jeg likte, så da satte jeg igang å strikke. Midt oppi all strikkingen, hadde jeg et ublidt møte med isen i trappa her ute. Strikketøyet måtte vike litt for en tur på legevakta, og få sjekket om jeg hadde pådratt meg noen brudd i kroppen.

Heldigvis hadde jeg ikke pådratt meg brudd, men endte om med en stiv nakke. Men dette har ikke hindret meg i å få ferdig skjørtet mitt. Godt at det finnes noe som heter smertestillende, så med hjelp av dette ble jeg ferdig.

Antrekket skal brukes neste onsdag, da mine to døtre skal ha danseoppvisning i sentrumkino i Langesund.

Resten av kvelden nå skal vies til nytt strikkeprosjekt, og julefilm maraton på Netflix.

1 kommentar

1 thought on “Tryllet med strikkepinner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *