Tung tids tale

Categories Blogg

Jeg har nettopp lest en sterk bok som jeg vil anbefale. Denne boken er en sterk historie, om hvordan det er å være foreldre til et barn med autisme.

Om kampen for at barnet skal bli sett som den han er, og få den støtten gan og familien trenger.

 

Jeg er selv mor til et barn med autisme, så det var lett å sette seg inn i handlingen i boka. For mye av det som står der, er ting jeg selv har opplevd med min sønn.

Blant annet det med hvordan barnet brått slutter å snakke, og reagerer med  frustrasjon når barnet  ikke blir forstått. Men det er også positive sider med slike barn. De lærer oss at det ikke er farlig å stikke seg ut i mengden.

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Tung tids tale

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *