Gratulerer med dagen

Categories Blogg

I dag er det 3 år siden jeg opprettet denne bloggen. Jeg har før denne hatt en blogg, men den ble avsluttet etter kort tid.

Bloggen betyr mye for meg, og gir meg mulighet til å gi dere en mulighet til å bli kjent med meg. Som dere vet har jeg barn, men de har jeg valgt å holde borte fra bloggen.

Jeg blir litt provosert når jeg ser andre bloggere, bruker barna sine som ‘’ reklameplakat’’ for bloggen sin. Tenk dere godt om dere som gjør dette, for dere tar fra barna retten sin til å få ha et privatliv.

Barna få få lov til å få bestemme selv om de vil være med, og dette må dere respektere.

Ellers ønsker jeg alle menn en riktig god farsdag.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *