IKKJE DYTT

Categories Blogg
Ikkje dytt,
eg må få gå trappa sjøl.
Vil du gå fortare med andre pauser,
så er det greit det.

Ikkje dytt!
Eg må få stå her ei stund,
– kvila, kava, gråta, le.
– Ryggja og setje eine foten ned att på
forrige trinn – kjenna ekstra etter om
eg er ferdig til å gå vidare.

Ikkje dytt!
Det er så vondt å snubla.
Eg gjer det likevel, men då er det på
min måte – den er tryggast for meg.

Ikkje tru at trappa er lettare å gå
fordi du veit kva neste trinn heiter.
Men det er fint at du vinkar.

Det er trygt å ha deg saman med meg,
for eg leitar etter nokon å halde i.
Fint å ha nokon stødig bak ryggen,
nokon som kjenner trappa.

Det er tungt å gå åleine,
fint å ha deg der, men ikkje dytt! –
Eg kjem i mitt eige ganglag eg.
Det er fint å sjå at andre har kome seg opp.

Eg er i seget,
men ha tolmod med meg!

Skrevet av: Gudrun Lie Sæther

 

I kveld har jeg vært en tur i Stathelle kirke, og deltatt på temakveld om Sorg. Psykolog Knut Halfdan Svendsen hadde et flott innlegg om sorg, og hvordan man skal leve med sorg.

Dette traff meg så rett i hjerte, og tårene bare rant da han skulle ha oss til å finne frem et bildet av den vi hadde mistet. Vi skulle kjenne på det vi følte, og anerkjenne følelsene som kom. Det føltes så godt å bare la tårene renne i kveld.

Vi hadde en liten samling etter foredraget, hvor vi fikk snakke sammen og diskutere innlegget etterpå. Kirken stilte med diakoner og prest i kveld som vi kunne snakke med.

Diktet over ble lest opp som avslutning på denne fine kvelden.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *