Jeg er en Lady

Categories Blogg


Dette eventyret startet en høstdag i 2020, da jeg satt og lurte på hva jeg skulle kjøpe i julegave til meg selv.

Jeg ble sittende og google litt på nettet, og kom over en flott nettside som hadde den rette julegaven til meg.

Så med 2-3 tastetrykk var det gjort, og på min side på nettsiden lå skjøte på min eiendom klar til å skrives ut.

Jeg var nå blitt offisielt LADY OF GLENCOE. Jeg eier en tomt på 30×30 cm i Skottland. På mitt eierskjøte står det : ‘’ In respect of Glencoe Wood, Keil Hill, in The Paris of Lismore and Lordship of Lorne, is made on thev26th day of October in the test 2020 between Highland Titles Limited, a company registered in Alderney 1599 and Lady Lena Beate Holene’’.

I tillegg til dette har jeg fått (bankkort størrelse)som sertifiserer meg som landeier i  Glencoe Wood, og som viser at jeg har tillatelse til å bruke tittelen ‘’ LADY OF GLENCOE’’.
Som Lady of Glencoe er jeg med og støtter et flott bevaringsprosjekt i Skottland, som tar sikte på å bevare naturen og dyrelivet for fremtidige generasjoner.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *