Pakketips til din koffert

Categories Blogg

Annonse

 

Mange kjenner vel til frustrasjonen, det er å skulle pakke en koffert før du skal ut å reise. Klær blir stappet ned, og det  blir ikke noe orden i kofferten.

Og når du skal hjem fra reisen, sliter du med å få plass til alt du har handlet.

Da har jeg løsningen for deg. På Clas Olsson kom jeg over denne lure pakken. Den inneholder oppbevaringsposer som du kan bruke i kofferten. Og med denne får du enda bedre oversikt, over det du har pakket. Samt at du får bedre plass til alt du har handlet på turen.

Denne har berget meg for mye unødvendig frustrasjon, og den har gitt meg en bedre oversikt over alt jeg har med meg. Jeg har forelsket meg i disse posene, og de kommer til å følge meg på mine turer fremover.

Under skal jeg vise dere hvordan min koffert ser ut, etter at jeg tok i bruk disse posene.

 

Dette er mitt innhold i kofferten. En pose til sko, undertøy, bukser, topper og jakker. Den store posen skal brukes til skittentøy.

Når alle posene er lagt på plass i kofferten, så har jeg fremdeles mye plass til alle skatter som skal hjem fra reisen. Og kofferten ser veldig ryddig ut nå.

Håper tipset var nyttig for dere, og gi meg gjerne tilbakemelding.

Ønsker dere alle en flott tur, med ryddig koffert fremover.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *