Palmesøndag

Categories Blogg

Denne dagen startet veldig bra, med masse energi og en bra nok form. Mamma hadde invitert til vårfest, og det var koselig å samle hele familien igjen.

Men for meg krever det masse energi, for å kunne klare å gjennomføre dette. I et tidligere innlegg her på bloggen, har jeg fortalt at jeg lever med Fibromyalgi. Du kan lese mer om det i linken her :

https://kreativebeate.blogg.no/jeg-lever-med.html

Nå er jeg hjemme igjen i hula mi, og smertene herjer i hele kroppen min. Dette er resultatet av en koselig familiedag, og når jeg blir så sliten kommer tårene veldig fort.

Det eneste som hjelper nå, er å ha en rolig kveld under pleddet på sofaen med film på Netflix.

Ønsker alle en flott palmesøndag, og en flott påske🐣

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *