Savner deg

Categories Blogg

1)

Savner å se ditt vakre ansikt.

Savner å høre stemmen din.

Savner alle klemmene og kyssene du gav meg.

Savner alle stundene vi hadde sammen.

 

2)

Savner alle de koselige meldingene du sendte meg.

Savner alle oppmuntrende ord du gav meg, når jeg hadde en dårlig dag.

Selv om du hadde en dårlig dag, var du der alltid for meg.

Savner alle turene vi var på sammen.

 

3)

Savner å kunne krype tett inntil deg, og føle armene dine rundt meg.

Jeg savner alle stundene vi hadde sammen i korpset.

Jeg savner å ha deg sittende bak meg på korpsøvelser.

 

5)

Livet uten deg føles tomt og ensomt.

Da du brått ble borte, mistet jeg en del av meg.

Gleden over å spille med korpset er borte.

Tryggheten du gav meg, er borte.

Nå er jeg bare et tomt skall, som prøver å leve videre uten deg.

Livet vil aldri bli det samme igjen uten deg min beste venn.

JEG SAVNER DEG❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *