1 år som Lady Lena Beate

Categories Blogg

God morgen

I dag er det 1 år siden jeg valgte å kjøpe meg en liten tomt i Skottland, og kunne smykke meg med tittelen Lady of Glencoe.

Det har vært et flott år, og det gjør meg veldig stolt av å være en del av et flott prosjekt. Dette har vært pengene jeg har investert i dette, og håper en dag at jeg får mulighet til å besøke naturreservatet.

Dette bildet er utsikten fra min tomt, og jeg elsker å logge inn for å se dette hver gang.

Ellers har livet som Lady vært veldig greit. Har opplevd veldig lite negativitet når jeg forteller om dette, og folk jeg møter syns dette er bare koselig. Har fått høre at jeg har et vakkert navn, som jeg skal være veldig stolt av.
I januar 2022 er det 1 år siden jeg endret mitt navn, og dette har jeg nå brukt mye.

Føler nå at jeg har funnet meg selv, og at jeg er på rett vei i livet nå. Har gjennom livet vært heldig å møte mennesker litt høyere opp i samfunnet, og føler at det er der jeg hører hjemme.

Fremover nå skal jeg fortsette å utvikle min Lady-garderobe, og jeg har lyst til å kunne bidra frivillig med å delta i ulike prosjekter. Har også lyst til å skrive en håndbok om det å være en Lady, men dette er bare på planleggingsstadiet ennå.
Lord(norsk betyr herremann) – Lady(norsk betyr dame), laird (norsk betyr grunneier). Titlene er ikke adelstitler og er ikke forbudt å bruke i henhold til den norske adelsloven.

Til de som måtte henge seg opp hvorfor jeg bruker tittelen Lady.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *