Bamble i mitt hjertet

Categories Blogg

 

I år er det 2 år siden jeg flyttet hjem til mitt kjære Bamble. Dette har vært 2 år med oppturer og mange nedturer.

En hverdag fylt med glede, angst, usikkerhet, sorg og tid til ettertanke.

Men det har også vært 2 år fylt med  musikalske opplevelser, og mange nye bekjentskaper,

Men jeg har ikke angret på at flyttet hjem igjen. Bamble er og blir mitt barndoms paradis. Det er en veldig flott kommune å få vokse opp i, med sjø og skog som nærmeste nabo.

Og en rask gange over Breviksbrua, så er du i idylliske Brevik. Som nå i disse covid-19 dager, har blitt mitt fristed hvor jeg kan få et pusterom for meg selv.

Og så du lille Langesund, som også er en liten perle.

Føler nå at jeg har kommet hjem for å bli i Bamble livet ut.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *