Spirer og gror i Bamble

Categories Blogg

Jeg sitter her i kveld sprekkferdig av stolthet, over den flotte kommunen jeg flyttet hjem til i fjor.

Har i kveld vært på Bamble kulturskoles juleforestilling, og den var bare helt rå. Er sjelden jeg får gåsehud over hele kroppen min, men det fikk jeg i dag.

Det er så artig å se så flinke elever som kulturskolen her har, men ikke minst så har de jo dyktige lærere som er flinke til å utvikle barna. Enten det er innen sang, musikk, drama eller dans.

Og i denne juleforestillingen som vi fikk overvære i dag, fikk vi nettopp se denne bredden av kulturlivet i Bamle. Barna er jo de som skal bringe arven videre i kulturlivet vårt, og med hjelp av kulturskolen får de med seg en solid bagasje med erfaring innen interesseområdet sitt.

Det fine med kulturskolen i Bamble, er at den gir barna en flott mulighet, til å delta i et flott sosialt fellesskap.

Jeg er bare så stolt av å få følge mine jenter med på denne reisen, som kulturskolen gir de. Her får de venner for resten av livet.

——Lena ——stolt bambling

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *